Mi a feladat?
- a szervezet marketingkommunikációs stratégiájának összeállítása, aktualizálása, megvalósítása
- évad kommunikációs kampányának tervezése és megvalósítása
- médiafelületetek vásárlásával kapcsolatos folyamatok bonyolítása (megrendelés, tartalom, adminisztráció)
- részvétel a rendszeres kommunikációs megbeszéléseken
- sajtóanyagok összeállítása, kiküldése
- sajtólista gondozása, kapcsolattartás a sajtó munkatársaival
- rendezvényfotózások és videózások szervezése
- forgatások szervezése
- interjúszervezés, felkészítő anyagok készítése
- egyéb, szövegírással kapcsolatos feladatok (interjúk, kiadványok)
- havi rendszerességgel programajánlók készítése
- évértékelő prezentáció összeállítása
- sajtófigyelés mentén dokumentáció összeállítása
- egyéb tanácsadói feladatok
Mit várunk?
- kiváló kommunikációs és szervező képesség
- precizitás, sikerorientáltság
- kreatív szemléletmód, jó problémamegoldó képesség
- önálló munkavégzés
Előny, ha van:
- szakirányú végzettség
- „B” kategóriás jogosítvány és saját gépjármű
- kulturális területen szerzett tapasztalat
- értékesítésében/hirdetésszervezésben szerzett tapasztalat
- a feladatok elvégzése során hasznosítható kapcsolatrendszer
- tartalomgyártás területén szerzett tapasztalat
Mire számíts?
- rugalmas munkaidő
- másodállásként, vagy projekt jellegű megbízással végezhető munkakör
- fiatalos, lendületes csapat
- folyamatosan fejlődő, innovatív szervezeti háttér
Jelentkezés:
- fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel
- fizetési igény megjelöléssel
- a [email protected] e-mail címen
- határidő: 2024. február 11. (vasárnap), éjfélig
Milyen embert keresünk?
Nálunk a marketing és a sajtókommunikációs feladatok jellemzően egy kézben összpontosulnak, ennek megfelelően olyan embert keresünk, aki mindkét területen otthonosan mozog, és ezeket a területeket összefüggéseiben átlátja. Ennek megfelelően a jelölttel szemben elvárás, hogy tudjon komplexen és önállóan tervezni, gondolkodni és dolgozni.
Legyen nyitott és konstruktív a közös gondolkodás során: a Kultkikötő egy csapat, a döntéseket is csapatként hozzuk.
Fontos, hogy a jelölt tudjon érhetően fogalmazni és strukturált, közérthető és nyelvtanilag helyes szöveget alkotni.
Ápolja a kapcsolatot a sajtó munkatársaival, fordítson figyelmet arra, hogy a sajtólistát frissen tartsa, folyamatosan aktualizálja. Legyen rálátása az országos és regionális média aktuális fejleményeire, valamint a közösségi média törvényszerűségeire, a legfrissebb trendekre. Tudja, hogyan kell kezelni ezeket a felületeket és a hírlevél-küldő rendszereket.
Jó, ha van projektmenedzsmenttel kapcsolatos tapasztalata, és nem jelent számára problémát, ha le kell szervezni egy kampányfotózást vagy egy kisebb rendezvényt, pl. sajtótájékoztatót. Jó, ha lehet rá számítani moderálással, interjúkészítéssel, vagy éppen interjúhelyzettel kapcsolatos feladatokban.
Mit kell tudni a Kultkikötőről?
A Kultkikötő az ország egyik legnagyobb összművészeti fesztiválja, a Balaton meghatározó kulturális védjegye, amely 19 éve van jelen a Balaton Régióban. A brand a minőségi és igényes, ugyanakkor elérhető kultúra szellemében megvalósuló előadó-művészeti produkciók láncolatát jelenti. A rendezvénysorozat 5 állandó helyszínen, a Balaton partmenti településeinek színházaiban kerül megszervezésre a nyári időszakban, de a régió és a települések programkínálathoz négy évszakon át hozzájárul.