Gyakran ismételt kérdések

https://kultkikoto.hu/wp-content/themes/kultkikoto/assets/img/svg/decor_birds.svg

A jegyeket ki kell nyomtatni?

Nem! Mobilkészüléken is bemutatható a jegyeken található QR kód. A gördülékeny jegykezelés érdekében kérjük, jegyeit még indulás előtt töltse le és érkezéskor nyissa meg mobilkészülékén.

Érkezés szerint van a helyfoglalás?

A nézőtéren a megvásárolt jegy szerinti szektoron belül érkezési sorrendben tudnak vendégeink helyet foglalni. Előzetes helyfoglalásra nincs lehetőség.

Úgy alakítjuk ki a nézőteret, hogy minden nézőtéri helyről jól látható legyen a színpad.

Hány órától lehet elfoglalni a helyeket?

Balatonbogláron és Alsóörsön az előadások kezdete előtt 1 órával, Balatonföldváron, Balatonszárszón és Balatonfenyvesen az előadások kezdete előtt 30 perccel.

Kerékpártároló található a Kultkikötő területén?

A Kultkikötő minden helyszínén található kerékpártároló.

Parkolási lehetőség van a környéken?

A Kultkikötő egyik játszóhelye sem rendelkezik saját parkolóval, így kérjük, érkezés előtt tájékozódjon a település érvényes parkolási rendeletéről. Szeretnénk külön kiemelni, hogy alsóörsi játszóhelyünk autóval csak Felsőörs irányából közelíthető meg!

Eső esetén lesz előadás?

Balatonföldváron esőhelyszín áll rendelkezésre: Bajor Gizi Közösségi Ház (8623 Balatonföldvár, Kőröshegyi út 1.)

Balatonszárszón és Balatonfenyvesen a nézőtér és a színpad fedett, így az előadásokat eső esetén is megrendezzük.

Balatonbogláron és Alsóörsön az előadások meghirdetésekor esőnapot jelölünk ki. Kedvezőtlen időjárási előrejelzés esetén a kora délutáni órákban hozunk döntést az érintett előadás esőnapra való halasztásáról. Amennyiben halasztás történik, jegyvásárlóinkat a kultkikoto.hu oldalon, a Kultkikötő hivatalos Facebook oldalán és a jegyvásárláskor megadott e-mail címen tájékoztatjuk.

Étel és ital behozható a rendezvény területére? Büfé található a Kultkikötőben?

Balatonbogláron és Alsóörsön nem hozható be, mert ezeken a helyszíneinken található büfé, ahol üdítőitalokat, rágcsálnivalókat, kávét, bort és egyéb italokat is vásárolhatnak vendégeink az előadás előtt és a szünetben is. További helyszíneinken alkoholos ital kivételével üdítőital és víz behozható.

Párnázottak a székek?

A prémium szektorokban a székek párnázottak, a normál szektorban a székek nem párnázottak. Alsóörsön pléd és párnabérlésére van lehetőség. Saját párnát és plédet is be lehet hozni az előadásokra.

Kutyát be lehet vinni?

A Kultkikötő kutyabarát, játszóhelyeire kutyával is be lehet jönni.

A nagyszínpadi előadásokra hány éves kortól kell jegyet váltani?

Három éves kor felett, de szeretnénk felhívni figyelmét, hogy hat éves kor alatt az esti előadások megtekintése nem ajánlott.

Mikor van nyitva a jegyiroda?

A jegyirodák nyitvatartásáról ide kattintva tájékozódhat. A helyszíni jegypénztár az előadások kezdete előtt 1 órával nyit. Előzetes jegyfoglalásra nincs lehetőség.

Melyik szektorhoz milyen jegyár tartozik?

Jegyárakról a Műsor menüpontban az előadások adatlapján tájékozódhat.

Milyen kedvezmények vannak?

Pedagógusok, diákok, csoportok és helyi lakosok számára is kínálunk kedvezményeket, melyekről bővebb tájékoztatás ide kattintva olvasható.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Jegyirodáinkban, a helyszínen és online bankkártyás fizetéssel illetve OTP és MBH SZÉP-kártyával is lehetősége van jegyet vásárolni. Készpénzes fizetési lehetőség jegyirodáinkban illetve a helyszíni jegypénztárban érhető el.

Átutalással nincs lehetőség jegyet vásárolni.

Hogyan válthatom be Kultkikötő ajándékutalványomat?

Online vásárolt utalvány esetében a jegyek kosárba helyezését követően, a kosár oldalon van lehetőség az utalvány kódjának beírására. (“Ajándékutalvány felhasználása” → kód beírása → “érvényesít” gomb.)

A jegy.hu által forgalmazott ajándékutalványokat a kultkikoto.jegy.hu felületén nem, csak a jegy.hu felületen lehet érvényesíteni

Csak színházi előadások vannak a Kultkikötőben?

A Kultkikötőben koncertek, kiállítások, filmvetítések és gyerekelőadások is megtekinthetők. Aktualitásokról és részletekről a Műsor menüpontban tájékozódhat.

Kinek kell jegyet váltani gyerekelőadásra?

A Kultkikötő gyerekelőadásai 1 éves kor alatt ingyenesen látogathatók. 1 éves kor felett gyerekek és felnőttek is egységes áron válthatnak jegyek.

Hány órától kezdődik a gyerekelőadások előtti kézműves foglalkozás?

Balatonföldváron a hétvégi, Balatonszárszón és Balatonbogláron a gyerekelőadásokat megelőző órában kezdődik a kézműves foglalkozás.

Mit jelent a prémium szektor?

A jegy tulajdonosa érkezési sorrendben választhatja ki kényelmesebb székeken ülőhelyét az első sorokon belül, ahol bekészített párna várja. Kedvezmények erre a jegytípusra nem vehetők igénybe.

Miként zajlik a jegyár visszatérítése?

A megrendezett és/vagy esőnapra áthelyezett előadások árát nem áll módunkban visszatéríteni.

Meghiúsult előadások esetében a visszaváltás menete a következő:

  • Az online vásárolt jegyek árát az InterTicket Kft. visszautalja a vásárláskor használt bankkártyára. Ez egy automatikus folyamat, további teendő ezzel kapcsolatban nincs. (A SZÉP-kártyával váltott jegyek esetében a visszatérítés néhány esetben hosszabb időt is igénybe vehet.)
  • A jegyirodáinkban vásárolt jegyek ára a vásárlás helyén igényelhető vissza a jegyek átnyújtása ellenében. Kérjük, ahhoz a jegyirodához forduljanak, ahol a belépőt váltották.

Online jegyvásárlás során felmerülő kérdések:

https://kultkikoto.hu/wp-content/themes/kultkikoto/assets/img/svg/decor_birds.svg

Van kényelmi díj?

A kultkikoto.jegy.hu oldalon történő vásárlás esetén nincs kényelmi díj.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa
  • MasterCard
  • Electron
  • Maestro: Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát (erről számlavezető bankja tud felvilágosítást adni). 

Amennyiben szeretné használni a bankkártyáját online vásárlás során, akkor regisztrálnia kell a kártyát a kibocsátó banknál.

Mi az a Telekód?

A telekód egy banki biztonsági kód, amelyet 2021. január 1-jétől szükséges megadni online vásárlások során.

A telekódot a számlavezető bankjánál szükséges beállítania ahhoz, hogy 2021. január 1-jétől az internetes vásárlások jóváhagyásához használni tudja

Mi az az erős ügyfélhitelesítés?

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.

Az erős ügyfélhitelesítésről az alábbi weboldalon olvashat bővebben: https://erosugyfelhitelesites.hu/hogyan-mukodik

Hogyan igényelhetek számlát?

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlá(ka)t állítunk ki, melyeket e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni kérjük, jelölje be a „Más névre kérem a számlát” négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.

Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailben. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelezőrendszerek saját beállításától függően a visszaigazoló e-mail levélszemétbe (spam) kerülhet, ami nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló e-mail megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, amely elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül (élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig) vagy küldjön e-mailt az [email protected] címre. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?

Amennyiben elveszett a visszaigazoló e-mail, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és a vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolást.

Mit tegyek, ha elvesztettem a jegyirodában, színházi jegypénztárban vásárolt belépőjegyeimet?

Amennyiben a jegyeit az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni.

Tudok-e visszaváltani, illetve cserélni?

A jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás, illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint.

Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?

A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerültek-e be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.

Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?

Az ügyfélszolgálat elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül, élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig. Helyszíni események ügyében e-mailt küldhet az [email protected] címre.

Jegyvásárlás